tirsdag den 25. oktober 2005

Mit Uru-garn og hvad det bliver til


Jeg har strikket en sok!! Okay, det er en "sokkesutsko", men det tæller vel også?

Opskriften er fra Hendes Verdens sokketillæg uge 42 og hvis I syntes at I har set noget lignende før, så har Lise også strikket et par. Lige som Lises, er mine også til svigermor - hun skal have dem i sin pakkekalender. De er lette og hurtige at strikke - jeg tror jeg vil lave en masse og bruge som små gaver. Det er det perfekte bil-strikketøj :-)

Sokkerne er strikket i min (lille) del af alt det Uru-garn Ditte skaffede til landet for nylig - det er det her.
Det er bare SÅ lækkert - jeg bliver helt klart nød til at have noget mere af det!

Uhm, her dufter dejligt - jeg har lige bagt mad-muffins til Jannik. De er med ost, rød peber og skinke i - nam nam :-) Jeg har lovet i ca 100 år at jeg nok skulle bage dem og endelig tog jeg mig sammen. Det er egentlig fjollet, for det tager kun ca 5 min at lave dem (+ 18 min i ovnen). Jeg ville ønske vi havde en stor fryser, så kunne jeg bage en kæmpe portion og så ville Jannik have noget lækkert med i madpakken hver dag (i stedet for et par kedelige klap-sammen-madder med leverpostej!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar