onsdag den 7. december 2005

Strikkede cowbukser


Dem her bliver jeg simpelthen NØD til at strikke til Rasmus :-) Garnet er bestilt. Opskriften er fra det nye nummer af Knitty.

Jeg var forbi lægen i dag, for at låne vægten. Det var med bange anelser, for da jeg var der i sidste uge havde jeg ikke tabt så meget som ét gram siden ugen før. Men der var en grund til at min bukser er begyndt at sidde løst - jeg havde tabt 2.8 kg. Så nu er det samlede vægttab 7,6 kg siden operationen for 4 uger siden :-)
Måle-dimsen foroven kan altså kun tage hele kilo, så den viser kun ca hvor meget jeg har tabt.

1 kommentar:

  1. Til lykke, Britta, godt gået!
    De bukser har jeg også kigget på, de er så söde. Men da jeg har ingen dreng at strikke til, men til gengæld to små piger, har jeg tænkt på hvis ikke det kunne lade sig göre at göre dem mere piget hvis man har stikningerne og ombukkene i en pink farve.

    SvarSlet