onsdag den 8. februar 2006

Bytur

Jeg havde en hel time fra jeg havde afleveret Rasmus hos min søster til jeg skulle være hos kiropraktoren i dag, så jeg tog på powershopping!

Fandt en fleecejakke hos Nanna XL til 100 kr i den flotteste petroliumsfarve. Og hos Søsterne Greene købte jeg kortene med lathyrus - en af mine yndlingsblomster. Jeg vil klippe kortene i stykker og ramme dem ind - mener at jeg har nogle trærammer af den billige slags fra IKEA liggende et eller andet sted i huset. Med en klat hvid maling bliver det ren sommerstemning.


Jeg fik også købt knapper til en Regnbuetrøje jeg er ved at strikke til Rasmus. Mangler faktisk bare at montere den - har hidtil undskyldt det med at jeg ikke havde nogle knapper, så...

Jeg er også ved at strikke en vest til ham i Opal og den bliver bare cute! Billeder kommer snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar