mandag den 13. februar 2006

Er det nu også det?


Jeg synes godt nok at det er noget af en overskift de bruger på dette tillæg til Hendes Verden i dag - "så let er det".

Ja for nogen måske, men jeg må jo nok indrømme at jeg overhovedet, absolut og bare slet ikke kan finde ud af at hækle!

Jeg har prøvet siden jeg var barn, men det er som om der mangler noget mellem ørene på mig. Det skal dog siges at dengang kunne jeg, udover luftmasker (som jeg trods alt stadig kan finde ud af) også finde ud af at hækle rundt. Men kun på rigtig gode dage - alle andre dage blev det bare til en lang snor af luftmasker.

Hm, man siger at det er bedre at have haft og mistet end aldrig at have haft - gælder det kun i kærlighed eller også for hjerneceller?

Nå, jeg skal bare lære at kende mine begrænsninger og så ellers håbe på at jeg får en lærer i håndarbejde på seminariet, som kan banke det ind i hovedt på mig :-) Håndarbejde ligger på 3 og 4 årgang, så der er et par år til.

Men jeg er fuld af beudring over dem, der stædigt prøver videre!

Der er skam også gode ting i dagens HV - nemlig interwiev med Helle og Malle.
Yeah, jeg kender berømtheder :-D

1 kommentar:

  1. Det skal du nok få lært:o) Jeg har engang lavet en grydelap til min mormor af en lang lang luftmaskesnor som blev syet sammen som spiral. Måske det var noget :o)
    Kh. Helle

    SvarSlet