onsdag den 15. februar 2006

Grøntsager


Onsdag får vi grøntsager fra Årstiderne - og er det syn her ikke bare skønt på en kedelig grå vinterdag? Og så er det ovenikøbet sundt :-)
Jeg kan ikke tåle avokado (får nældefeber) og Jannik kan ikke lide dem, så jeg vil prøve at lave dem til pålæg til Rasmus. Jeg så et sted at det kunne man gøre, men jeg kan ikke lige huske om der skulle blandes noget sammen med dem, så jeg skal på jagt på nettet om lidt.


Vi havde også bestilt brød til i dag - det er durumbrød, speltsigtestykker og rugbrød. Det durumbrød ser rigtig lækkert ud og jeg har bare sådan en lyst til at sætte tænderne i det, men jeg må ikke spise hvidt brød :-( Det svulmer op i maven og så gør det ondt.

1 kommentar:

  1. Uhm - vi får en luksusfrugtkasse bragt til vores arbejde hver tirsdag, og så svælger vi i friske kølige frugter. Og af og til nogle meget mærkeligt nogle, feks en pitahaya. Den ser mere mærkelig ud end den smager ;o)

    Mon ikke avocadoen skal blandes med lidt citron for ikke at blive iltet sort?

    kh Linda (som også ælsker lathyrus)

    SvarSlet