fredag den 3. marts 2006

Stadig liv

Ja, man skulle jo ikke tro det når man kigger på hvor ofte, eller rettere hvor sjælent jeg får skrevet noget i den her blog!

Jeg har gang i følgende strik:
  • taske til HNV
  • vest til Rasmus (skal monteres)
  • Jakke til Rasmus (skal monteres)
  • sjal til min søster
  • sjal til mig selv
  • taske til Rasmus' handysit

og der er garn til en masse lignende projekter (tasker, sjaler og tøj til R). Bl.a skal jeg igang med en raglan til Rasmus, strikket efter mål - opskriften er lavet af Marianne.

Den skal strikkes i Opal, så jeg skal have gang i de tynde pinde. Det er ellers ikke mig at strikke på pind 3, for jeg har det med at spænde for meget og få ondt i nakke. Men det er ikke så slemt når jeg strikker ret og trøjen skal strikkes på rundpind, så jeg tager chancen. Desværre få Rosewood-pindene ikke i 40 cm lange, for så havde jeg brugt dem - de er simpethen de bedste pinde jeg nogensinde har strikket med!

I skal ikke snydes for et billede af den unge hr. Jensen! Som det kan ses har Jensen Sr. virkelig talent som frisør - NOT! ;-D

De to hygger sig gevaldigt med badet - ja, jeg var faktisk helt beæret over at jeg fik lov til at komme ud og tage billedet, for normalt er døren lukket og der er ingen adgang for mødre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar