onsdag den 5. april 2006

eVilla sjal


Så har jeg fået mig et sjal :-) Det er strikket i eVilla Art uld 5/2 i denne farve. Vivians billede viser farverne bedre end mit.

Sjalet er 260 cm bredt og 100 cm højt og jeg har brugt 317 gram garn.

Strikket på pind 6.

Har fundet et sjal frem som jeg havde strikket lidt på sidste år - det er i Kitten mohair og det er altså utroligt blødt, især når man lige har strikket i eVilla. Det er bordeux og så er det meningen at der skal være en stribet kant i rosa, blå og brun. Overvejer at bruge stribegeneratoren til at finde den perfekte sammensætning.

Tvivler dog på at jeg når langt med det sjal lige nu, for dette er på vej til Fyn ;-) Jeg har bestilt for lidt og så ser jeg lige at det er udsolgt - typisk!!! Nå, så kan det være mohairsjalet bliver færdigt alligevel.

Nu sommeren er på vej (håber jeg) overvejer jeg at strikke et sjal (igen til mig selv!) i den råhvide uld/mohair - er sikker på at det vil klæde min solbrændte hud. Hvis jeg altså skulle gå hen og blive solbrændt - det er lidt svært når man ikke gider ligge i solen dagen lang ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar