mandag den 17. april 2006

Planter søges!


Så er krukkerne klar til sommeren!

De to hortenisaer købte jeg for den svimlende sum af 25 kr - ialt. Jeg tænkte at til den pris kunne de bare gøre det så godt de nu kunne sidste sommer - og så står de med knopper nu :-) Det er skønt når man har gjort et kup!

I den store krukke bagerst, er der en silkepæon, som jeg fik af svigermor sidste år - den er begyndt at skyde :-)
Jeg regner med at vi tager en tur til Langeskov den 1. maj for at få fyldt krukkerne op. Skal have pelargonier og latyrus (har frø), måske roser og hvad jeg nu ellers lader mig friste af.


Rasmus har for første gang i sit liv været på græs - og selvom den er noget så ujævn (det er terrassen også!), så faldt han ikke ret mange gange. Fordelen ved græssen er jo også at han lander rimeligt blødt.
Der er godt nok mange spændende ting at kigge på og røre ved udenfor - det tager LANG tid at komme op til bilen, hvis den unge mand får lov til at gå selv :-)

1 kommentar:

  1. Det er ikke kun dyrerne der nyder at komme på græs, det gør en vis hr. Rasmus da vist sandelig også *S* - skønt.
    Kh Jeanette

    SvarSlet