søndag den 14. maj 2006

Mors dag

Jeg har fået blomster i dag :-)
Ja, for nogen er Mors dag sikkert en vane, men det er altså først gang for mig!
I Janniks familie er det ikke noget de gør stads ud af, men i min familie har vi altid givet en blomst eller en lille gave.
Så vi kørte en tur til Langeskov og så fik jeg ellers lov til at rage til mig - for max 200 kr. Nu kender I sikkert godt typen der ikke kan nøjes, så det blev 202,75 kr ;-)

Jeg fik Astilbe, Bispehue, Storkenæb (geranium), Fuchia, Funkia (Hosta) og Tallerkensmækker. De står stadig som på billedet, for jeg har ikke noget jord! Må ud og "finde" noget i morgen, for mine fine nye (billige) krukker fra IKEA står og venter.




Far og søn har lige slået græs - nu ved vi hvorfor der er sådan en tværstang på plæneklipperen ;-)
Den nye kantklipper, der er elektrisk kan han ikke lide - den larmer! Men han ville nu alligevel gerne kigge på hvad far lavede, så længe han kunne sidde på mors arm imens!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar