torsdag den 8. juni 2006

Til Fru Bendix - og andre interesserede!

Vivian, du har bare glemt eller måske rettere fortrængt at du havde norsk i folkeskolen! Men det er jo også længe siden (ja ja, jeg VED godt at det er endnu længere siden jeg gik i folkeskolen, så det behøver du ikke kommentere!!!).

Angående den bod i Vissenbjerg, så troede jeg at vi var blevet enige om at det skulle der ikke snakkes mere om! Ved nærmere eftertanke var det vist bare mig der var blevet enig med mig selv om det ;-)

Til udenforstående kan jeg fortælle, at jeg havde bestil en hobbybod (to opslagstavler til udstilling) på Håndarbejdsmessen i Vissenbjerg i marts. Men da girokortet kom kunne jeg godt se at jeg ikke rigtig havde noget at udstille, så jeg ringede og meldte afbud. Det var åbenbart ikke nået længere en til vedkomne jeg snakkede med, for i Vissenbjerg stod det 4 kvm tom opslagstavle - nå ja, ikke helt tom, der var et skilt hvorpå der stod BRITTA STORM.

Nå, men det er altså IKKE den jeg referere til under de 200 - det er de boder jeg har haft i hhv Vejle og Odense.

Og så må du godt lade være med at drille, fru Bendix!

1 kommentar:

  1. Hæh hæ hæ.... :-)

    Jeg havde 178% sikkert IKKE norsk i min folkeskole, du har nok været den sidste årgang der havde det tror jeg - så opgav de!

    KH Fru Bendix!

    SvarSlet