tirsdag den 12. september 2006

Endelig..!


Nu har jeg fundet ud af at få billederne fra min nye mobil over på computeren! Så I skal lige se hvad jeg fik af Anne-Ruth i NHV4 gave :-)

Lækkert lyseblåt garn, glade magneter, chokoladepenge (smagte godt og knapper der forestiller diverse syting.

Tusind tak for det! Jeg tror at jeg vil strikke en halsedisse til Rasmus af garnet, for farven passer perfekt til hans jakke :-) Jeg kunne selvfølgelig også strikke en hue, men det vil han ikke have på! Hans dagplejemor har foreslået at jeg går i HM og køber en elefanthue, for det er det eneste der vil blive på hans (og jævnaldrenes) hoved. Men der findes vel også opskrifter så sådanne et eller andet sted..?

Ligesom andre, har jeg forelsket mig i noget afsindigt dyrt strikketøj - nemlig Lizard Ridge, og jeg tror at jeg har fundet "løsningen". Jeg køber 2 nøgler om måneden, så virker 1344 kr ikke så voldsomt ;-D At det så taget et år at blive færdig med tæppet er en helt anden sag! Jeg har længe ledt efter et tæppe som jeg gad strikke og det er Lizard Ridge!!
Hmm, jeg sidder lige og tænker på om der er basis for endnu en KAL? Det tror jeg sørme - vil straks lave (endnu) en dertil indrettet blog. Oplysninger kommer senere på aftenen (eller i morgen)

1 kommentar:

  1. Det tæppe er simpelthen fantastisk - hold da kæ.. jeg er solgt!
    Men lidt pebret...
    Kh JEanette

    SvarSlet