fredag den 13. oktober 2006

Pias poncho


Jeg er lige gået igang med endnu en poncho, denne gang til Pia fra mit hold på seminariet. Hun bliver 40 den 30. oktober og da hun har forelsket sig i det blå og turkise garn jeg købte af Ditte i Svendborg er der jo ikke andet at gøre end at strikke noget til hende af det :-)

Og da hun godt kan bruge en poncho måtte jeg ud og finde noget mere garn og det ser I her.

Lækre sager som nok skal blive til en spændende sag. Tager det med til Jylland i efterårsferien, så kan jeg nok nå at blive færdig inden fødselsdagen.

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se hvordan ponchoen blir, for fargene er nydelige. Har stadig dårlig samvittighet for de oppskriftene jeg har lovet å scanne til deg... Har ikke hatt i gang scanneren på flere måneder... Men det blir en dag :)

    SvarSlet
  2. Hej Britta
    Du var blevet væk for mig - altså din blog.
    Jeg surfede lidt rundt på nettet efter knagerækkestrik, som jeg overvejer at bruge som et kreativt emne til "mine unger" på skolen. Og sørme om ikke jeg tilfældigt faldt over en som henviser til din blog.
    Tak for dine hilsner på min blog. Tillykke med dine minus 20 kg - godt gået!
    Kunne godt tænke mig at høre lidt mere om dine erfaringer med mad m.v. Jeg må finde din mail i webstrikkerne!

    Skønne farver til sjalet by the way - glæder mig til at se projektet når du er godt igen eller færdig.
    KH Anita

    SvarSlet