mandag den 6. november 2006

Pakkepost



På strikkefestivallen i Svendborg gav Frida smagsprøver på Islandsk slik og det var guf! Så jeg lokkede hende til at sende noget til mig og forleden kom der så et helt kilo :-) Jeg skyndte mig at tage det billed mens det var der, for nu er det tyndet godt ud i det!

Det er godt at der er så langt til Island og at det er så dyrt, for ellers ville jeg råspise det hele tiden og det kan vi jo ikke have ;-D


Og så har jeg sørme vundet en konkurrence på arla.dk - et håndklæde og en gymnastikpose. Det passer helt fint, for Rasmus (og hans forældre) skal starte på forældre/barn gymnastik efter jul :-)

Komkurrencen løber stadig og der bliver trukket en vinder hver fredag frem til den 1. december - konkurrencen er HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar