mandag den 25. december 2006

Gode gaver


Denne store lanterne fik jeg af Jannik i julegave :-)
Jeg har længe ønsket mig en stor en og med 71 cm lever den fuldt ud op til mine krav! Jeg fik også et gavekort på 400 kr til en, så i overmorgen skal jeg ud og købe en lille en - mon ikke jeg kan få en på 40-50 cm til den pris..?
Ellers bød julemanden på en stegeso, en elektrisk peberkværn, Vintagestrik & Fashion, et glas-vedhæng (fra Rhodos), skraldespand, målebæger i glas, badehåndklæde, en glasengel, og fra Ulla kom der garn og opskrift til en Nonitaske (billed kommer senere).
Og så fik jeg mandlen i år - jubiiii :-)

1 kommentar:

  1. neeeeej - har du fået en Nonitaske, heldige asen ;o)
    nå ja, jeg har heldigvis snart fødselsdag, håber magen kan finde ud af det også!
    glædelig jul,
    knus Linda

    SvarSlet