søndag den 18. februar 2007

Kæmpe oldemorsfirkant


Huge grannysquare
Originally uploaded by Britta S.
Jeg er ved at hækle et tæppe i Noro Kureyon. Forløbig bruger jeg hvad jeg havde på lager (mest rester, men også et par hele nøgler). Det skal være mindst 150 x 150 cm, så der er lang vej endnu.
Det er rigtig hyggeligt at lave, så det skrider stille og roligt fremad.

Ellers strikker jeg tasker - har et par stykker på pindene og har lige valket en, men den er jeg ikke særlig tilfreds med, så jeg skal lige lege lidt med den inden I får lov til at se den ;-)

I morgen skal jeg til Nyborg og have fjernet åreknuder i venstre ben, så jeg skal sidde med benene oppe et par dage - mon ikke firkanten bliver lidt større ;-D

1 kommentar:

  1. Jo, du kan da lige så godt bruge tiden fornuftigt. Der bliver da godt nok hæklet tæpper rundt omkring lige for tiden. Det er nok fordi det smitter :-)
    Håber kirurgen har en sikker og rolig hånd i dag, og at du hurtigt kommer på mærkerne igen.
    Hilsen Britta T.

    SvarSlet