tirsdag den 15. maj 2007

Still here

Det er dog utroligt som tiden går! Og her tænker jeg ikke kun på at det efterhånden er mere end to uger siden jeg sidst har skrevet her, men jeg har lige været til 2 års tjek med Rasmus!!!

Jamen altså - det kan da ikke være så længe siden jeg holdt det lille myr i mine arme for første gang? Hm, ifølge kalenderen er det rigtig nok - så der er noget om at tiden flyver når man har det godt :-)


Vi var i god tid, for det er jo først den 10. juni han bliver 2, men han skulle til kontrol hos ørelægen i dag og når nu vi var afsted kunne vi jo lige så godt få det overstået. Han måler nu 98 cm og vejer 20 kg - der er ikke meget baby over ham længere! Han er lidt til den tykke side, men det har han jo ikke fra fremmede... Lægen mener ikke at det er noget problem og jeg giver ham ret, men vil dog være meget på vagt, for der er ingen grund til at min søn skal gennemgå de samme kvaler som Jannik og jeg i forbindelse med svær overvægt!
Motorik og sprog fejler ikke noget - han sidder sjælent stille og knævre næsten lige så meget som sin mor ;-)

1 kommentar:

  1. Hvor er det vildt!! Rasmus, der er 11 måneder yngre end Emil, men han er både højere og tungere end Emil! :o)

    SvarSlet