onsdag den 18. juli 2007

8 ting om mig

Jeg er blevet tagget af Lise.

1 - Jeg er døbt Britta Storm Hansen, men i 1990 fik både min mor, min bror, min søster og jeg slettet Hansen.

2 - Jeg har håndarbejde i generne - min farmor og min mor var dameskræddere og min mormor var herreskrædder. Der ud over broderede, strikkede, hæklede og vævede de (ikke det hele alle sammen). Jeg forsøgte i mange år at overbevise mig selv om at jeg ikke ville gå samme vej, men man kan åbenbart ikke snyde sine gener ;-) Min niece er forøvrigt ved at uddanne sig til skrædder...

3 - Jeg har ikke været under 100 kg siden jeg var 15 år - og det er fandme svært at komme derned igen efter så mange år over :-( Vil være tilfreds med 99,9 kg!

4 - Jeg kan vinke med to af mine tæer på højre fod, mens de andre er helt i ro! Spørg mig ikke hvordan jeg har fundet ud af det trick.

5 - Jeg ville være økologisk landmand da jeg var 17! Men skulle have HF for at komme ind på den økologiske landbrugsskole i Vrå - da jeg var færdig med HF havde jeg andre planer... Drømmer stadig om at bo på landet.

6 - Jeg er hysterisk med mit vasketøj - så meget at Jannik ikke tør røre det! Håber at få opdraget min søn til at være lige så hys, så jeg slipper for at gøre det selv hele tiden ;-)

7 - Jeg køber altid lokal kunsthåndværk med hjem som sovenier når jeg er på ferie i udlandet.

8 - Jeg elsker kitch! Ikke grimme ting, men sjove funktionelle ting.

Nu vil jeg gerne vide 8 ting om - Trine, Ulla, Merete, Rebekka, Lillian, Jeanette, Frida og Karine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar