søndag den 5. august 2007

Gaver fra fødselsdagsgruppe 2


Nu er det efterhånden 2 uger siden jeg havde fødselsdag, så det er vist på tide at få vist gaverne frem og sagt tak for dem!
Ingrid-Marie sendte gaven (via Nanna) for læææænge siden - sidste år var hun sent på den, så I år ville hun kompencere for det, så jeg fik den mere end 1 måned for tidligt ;-) Hun sendte 5 nøgler Indiecita (3 grønne og 2 petrol). Lækkert lækkert.
Lise sendte et par hjemmegjorte sokker - JUBII!! De er dejlig tykke og varme, så det er ligefør jeg ville ønske at det ville blive rigtig koldt (også kun lige før...). Det sjove effektgarn tror jeg bliver til et lille tørklæde af en slags.
Helle begavede mig med 4 nøgler sokkegarn - grunden til at der kun er 2 nøgler på billedet, er at jeg allerede er gået i gang med at bruge det ;-) Til hvad finder I ud af en anden gang.
Og Dorte havde sendt et fed Kauni i dejlige røde farver (lige mig), en taskeopskrift og lukketøj. Jeg er begyndt at bruge af garnet, men ikke til en taske...
Endnu en gang TUSIND TAK FOR DE DEJLIGE GAVER!!!

3 kommentarer:

  1. Hmmm og hvor blev så lige den sidste gave af????
    Det må jeg lige finde ud af!!!
    KH Lise

    SvarSlet
  2. Det ligger en hilsen til deg i bloggen min, Britta :o)

    Åse

    SvarSlet
  3. Du snød mig gjorde du...
    Jeg spurgte om ikke du havde fødselsdag, men du skrev "næææ der er vidst ingen her der fylder år"... Snydepels.
    & Tak for nomineringen :D

    SvarSlet