torsdag den 13. december 2007

11 dage til juleaften!

Der sker ikke så meget i kategorien "juleforberedelse" her i huset pt. Jeg er stadig snottet, træt og ugidelig :-/

Men jeg håber da at der vender lidt energi tilbage til mig - gerne i løbet af weekenden, for jeg har fået lyst til at bage småkager! Havde tænkt lidt på det og da jeg så
Annes opskrift på Spicy choclate cookies så var sagen klar - kager skal der bages :-)

Har også svigermors opskrift på pebernødder og de er GODE!

Har fundet ud af at skuespilleren
Karen Allen er en pasioneret strikker og designer og sikke flotte ting hun laver! Men hold k... hvor er det dyrt!! Selv med den billige dollar for tiden løber en trøje op i ca 5000 kr... Godt nok er det cashmir, men alligevel.

På den anden siden vil jeg hellere betale den pris for hendes ting end 3000 kr for dette
rædsel fra Gudron & Gudron. At de ikke skammer sig over at have udtalt at "Kopierne kan også skabe en negativ markedsføringsværdi, fordi de er dårligere og grimmere end den originale" Jeg kender MANGE strikkere og jeg tror ikke at en eneste af dem ville kunne strikke så grimt!!! Jeg ved godt at citatet handler om "Forbryderen" men den var jo heller ikke specielt kønt strikket, vel??!

Nu vi er ved priser og mine sure opstød, så er der et stripet halstørklæde fra
Nørgaard i denne uges Alt for Damerne til 600 kr. Hm, det er sgu nok bare mig der er misundelig over at jeg ikke kan sælge noget så simpelt for så mange penge ;-D

1 kommentar:

  1. HVIS jeg får tid engang i næsten uge, gad jeg også godt bage de spicy'e kager ;) De lyder spændende!

    Hvad er nu det for et tørklæde?? Det bliver jeg da nødt til at se! :):)

    UH nogen lækre farver hende Karen bruger :)

    SvarSlet