tirsdag den 18. december 2007

6 dage til juleaften!

Så skete det endeligt - TANTE GRØN er kommet online :-)
Det har været min yndlingsbutik i snart 25 år (hm, nu føler jeg mig pludselig gammel...) og nu behøver jeg ikke længre tage på bytur for at kigge på deres lækre ting ;-)
Foreløbig er det en demobutik, men der er masser af flotte billeder at blive fristet af!
Jeg blev færdig med endnu en julegave i går - et drengehalstørklæde strikket i striber på tværs. Hold k.... hvor tager det lang tid at lukke 200 masker af! Med færdig mener jeg færdigstrikket, ikke færdigmonteret ;-) Strikkedelen er og bliver den sjoveste! Regner med at weekenden kommer til at gå med at hæfte ender, men så ved jeg da hvad jeg skal lave.
Jeg er igang med en kjole str. 4 år i ZETA. Den har ligget længe efterhånden og mangler kun ærmer, men jeg er ærlig talt i tvivl! Lidt tæt på jul at komme i tvivl...
Kan ikke præcist sige hvad der er galt, men den er ligesom bare ikke rigtig - ØV!
Spørgsmålet er nu om jeg kan nå at lave noget andet eller jeg skal finde pungen frem og købe noget i stedet...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar