søndag den 16. december 2007

8 dage til juleaften!


Kom lige til at springe i går over... Altså bare her på bloggen ;-) Kan måske skyldes at jeg var på biblioteket for at hente Mason-Dixie Knitting... Der er ikke bare flotte opskrifter i den bog, men også en masse historie fra de to forfattere. Og nu er der så igen igen røget en masse på min to do liste! Godt at jeg snart er færdig med julegaverne, så jeg kan komme igang med listen.


Det går fremad med gaverne, men desværre ikke helt så hurtigt som jeg godt kunne ønske. Jeg har fået ondt i nakken (myoser) og at hækle hjælper slet slet ikke på det :-( Heldigvis har jeg ikke problemer med at strikke, så noget sker der da.


Problemet er bare at sjalet som jeg hækler skal med posten til Brønshøj inden jul, så det skal være færdig senest onsdag. De andre gaver skal bare være færdige på søndag ;-)


I det blad jeg omtalte forleden, er jeg faldet over denne geniale kageform. Den må jeg altså eje :-)



Den er fra Konstantin Slawinski og kan så vidt jeg lige kan se ikke fås i DK, men så er det jo godt at man kan handle på nettet ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar