onsdag den 12. marts 2008

Raglan til Rasmus



Jeg er lige blevet færdig med en "top-down raglan" til Rasmus. Den passer ham perfekt, hvilket dog ikke var meningen... Den er strikket i str. 4-5 år og knægten er altså ikke 3 endnu!

Den er strikket i Barbara og jeg har brugt 210 gram, dvs den har kostet mig ca. 42 kr. Jeg har garn til en i rød også, men overvejer nu at lave en vest i det i stedet.
Jeg skal igang med at hækle et sjal til min veninde magen til det sidste hun fik, bare i Noro Silk Garden fv. 47. Uh hvor jeg glæder mig til at få det lækre garn i fingerene. Det bliver dog først i næste uge når vi tager op til svigermor, for hos Tingstedet koster det "kun" 75 kr pr nøgle.


3 kommentarer:

  1. Den er da blevet rigtig lækker den trøje :):) Den ser da ikke lille ud på ham i det mindste :)

    SvarSlet
  2. Ja, tænk man skal synes, at 75 kroner for et bundt garn er billigt.

    Fin raglansweater til ham "den lille" ;o)

    KH Tina

    SvarSlet
  3. Nøj, det er lang tid siden jeg har set Rasmus, ham er godt nok vokset! Har ikke fulgt 100% med i læsning af diverse blogs - er han startet i børnehave?
    *S* Jeanette

    SvarSlet