mandag den 22. september 2008

Med på vognen

billedet er fra geilsk.dk
Ligesom mange andre i blog- og strikkeland har jeg forelsket mig iTopstykke fra Geilsk. Det er lige noget for min niece, så nu ved jeg hvad hun skal have i julegave i år ;-) Hun har godkendt den og jeg har bestemt farven. Det skyldes nu ikke trang til enevælde, men hun kunne ikke bestemme sig ;-)


Men først skal jeg være færdig med hendes mors fødselsdagsgave (som var for snart et halvt år siden - FY!) Det ville gå lidt hurtigere hvis jeg ikke lige skulle strikke de samme 20 cm TO gange!!! Man kan undre sig hvordan det kan lade sig gøre at lave fejl på 67 masker der skal strikkes ret, ret og atter ret... Fejlen bestod i at jeg havde strikket de første 3-4 cm løsere end resten :-(
Men nu er jeg nået forbi det sted jeg var før jeg trævlede op og det går atter fremad.



For at se noget færdiglavet i den nærmeste fremtid vil jeg strikke en hue til Rasmus - på pind 6!

Opskriften er fra Børnetøj 4-7 år og garnet er Rowan Felted Tweed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar