fredag den 31. oktober 2008

Strik og gave

Det går fremad med cardiganen - jeg er blevet færdig med det nederste stykke og er igang med ryggen. Jeg har bare kludret godt i det da jeg købte garnet, for det er ikke den samme farve! I stedet for to nøgler EC har jeg fået et nøgle EC og et nøgle ET! Så der kommer lidt lilla i den ellers sorte og grå cardigan... Synes faktisk at det er sjovt at lege lidt med farverne :-)
Og selvom det er gaaaaaabende kedeligt at strikke ret på pind 3 så sidder jeg og tænker på den næste af slagsen jeg vil lave... Ja ja ved godt at jeg er underlig ;-)

I går kom posten med en pakke til mig :-) Jeg er med i Stickameras Garn og Te bytte og fik disse dejlige sager fra Maria i Gotland. Garnet kan filtes, men jeg kan nu også se det brugt til en varm vinterhue. Theen dufter vildt godt og skal prøves i aften. Tusind tak, Maria!

2 kommentarer:

  1. Jeg tror nu den bliver flot med det lillae i :)
    Uhh dejligt med gaver :) Og at der så er lækker the OG garn i, er da bare lykken :)

    SvarSlet
  2. Det var roligt att du tyckte om paketet, det är alltid lika spännande att skicka till någon man inte känner!

    Jag väntar ännu med spänning på att mitt paket ska komma...

    Trevlig helg! / Maria L, Gotland

    SvarSlet