lørdag den 6. december 2008

5.DECEMBER - ENDELIG MED PAKKEKALENDER!

Så kom min pakkekalender endelig i hus! Den blev sendt fra Hvidovre i mandags men dukkede ikke op tirsdag som man eller skulle tro. Jeg gav posten en chance, men da den ikke var dukket op onsdag blev jeg altså nervøs. Min veninde tjekke track and trace på nettet og der stod at den var forsøgt afleveret tirsdag og at den onsdag morgen var ankommet på det lokale posthus til afhentning. Men jeg havde bare ikke fået nogen lille seddel i min postkasse ang. den pakke og desuden havde vi også været hjemme på det tidspunkt posten normalt kommer (kl. 16-22).
I går tog jeg så på posthuset med track and tracenummeret og fik min pakke. I dag ringede brevposten så på - han havde sedlen med. Han pakke-kollega havde ikke kunne finde vores hus! De har godt nok nogen steder smidt lidt rundt med numrene her i bebyggelsen, men der er altså gode skilte... Nå jeg fik den altså og nu står den fint på hylden sammen med mit bling-bling juletræ :-D


Jeg jog Jannik på loftet efter vores hjerte med lys i og da vi tændte virkede det fint, men lidt senere så det sådan her ud :-( Og der kan ikke skiftes pærer i. Havde det bare kun været én der var sprunget havde ikke gjort så meget, men det her er jo bare til at smide ud...


1 kommentar:

  1. Har du mærket, trykket, rystet og lugtet til dem alle!!!! ;)
    Øv det er da ikke særlig fedt med et halvt lysende hjerte!!

    SvarSlet