lørdag den 25. april 2009

Min søsters cardigan


Efter mange mislykkede forsøg ser det nu ud til at min søster endelig får sig en cardigan. Jeg startede i april sidste år (hun har fødselsdag den 1/4) men der var noget galt hele tiden. Enten garnet eller opskriften... Så jeg har fået prøvet nogle ting af :-/
Jeg strikker i Baya på pind 6 og det er den gode gamle "top down model - for når man ikke kan få opskriften til at passe, må man jo lave en selv ;-)
Jeg er også næsten færdig med ponchoen og så står der endnu en top down model på programmet. Det er så dejligt tv-strik, for jeg behøver ikke tænke :-D
Jeg har lyst til at lave en tynd trøje til Rasmus, så jeg må nok få kigget lidt på den farveladetrøje jeg har sagt at jeg vil lave...

4 kommentarer:

  1. Hvor bliver den god Britta :) Den har hun bare at blive glad for!

    SvarSlet
  2. fandeme flot...ja, undskyld mit franske udtryk....men hvor er det dog bare en trøje i meget glade farver! den bliver sikkert et hit.

    og så vil jeg bare sige, at jeg er meget vild med dine poncho'er hæklet i kauni garn....hvor har du købt opskriften til den poncho?

    SvarSlet
  3. For hulen Britta, hvor er den cardigan flot, sikke farver........skynd dig at få den færdig.
    Kh. Bebiane

    SvarSlet
  4. MUMS, sikke dejlige farver!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet