onsdag den 22. juli 2009

Charmetrold og regnopsamling

Rasmus er en rigtig charmetrold! Her er det ikke mig han charmer sig ind hos men hans "storesøster" Maja (min niece).

Han var blevet godt svedig efter at de havde både cyklet, løbet på løbehjul og spillet bold. Alt sammen efter aftensmaden.

Nu ligger han her på sofaen ved siden af mig og sover sødt ;-)



Der kom en "smule" vand over Odense i dag - faktisk så meget at solsejlet blev til regnvandsopsamling. Jeg vil nu hellere have en tønde til det!

Nå, men der så dem der mener at jeg bare har fået som fortjent... Jeg forstår virkelig ikke hvad de mener ;-)

Det er da ikke kun pga mig det har været dårligt vejr i dag - enhver kan da se at det også har lynet både på Sjælland og i Jylland! ;-)

1 kommentar:

  1. Som fortjent? de må tage fejl :)Håber du havde en super dejlig dag, trods regnvejret!! :)

    SvarSlet