onsdag den 15. juli 2009

Feriebarn

Rasmus har været på "ferie" hos min søster fra søndag til tirsdag. Hun har kolonihave og den nyder han at være i. Og han hjælper gerne med lidt af hvert.

Han flytter jord

Øver sin putteteknik.


Vander blomster


Vander flere blomster
Han spurgte her til morgen hvornår han skulle over til Lisbeth igen - det tager jeg som et tegn på at han har hygget sig og haft det godt :-)
I aften skal vi have de kartofler han har hjulpet med at grave op og i år er det de store han har fået med hjem. Ikke som sidste år hvor han ville have alle de små og min "kære" søster lod ham få sin vilje!!
Jeg kan tydeligt huske fra min barndom hvor godt de selvopgravede kartofler smager. Namme nam!

1 kommentar:

  1. og det er vel ikke så ringe endda for din söster at få sådan en dygtig hjælper på arbejde!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet