tirsdag den 14. juli 2009

Udestue


Jeg har fået en tidlig fødselsdagsgave af Jannik og hele hans familie :-)
Vi har godt nok nogle havemøbler af plast men jeg sidder ikke godt i dem (har nok noget at gøre med at jeg ikke just har en lille fiks pariserrøv ;-)).
Men nu har jeg fået mig en lille "udestue". Først røg strikketøjet og mp3'et herud, men så havde jeg ikke fået lagt hele bogen på og måtte have gang i den bærbare. Så nu ser her næsten ud som inde i stuen ;-) Det er nu rart at have alt det vigtigste inden for rækkevidde.
Incl min søn hvis sandkasse lige kan anes i venstre side.

3 kommentarer:

  1. åh, det ser dejligt ud, indbydende til rigtig hygge. og så tilmed overdækket, så du kan ligeså godt sidde udenfor i regnvejr.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Aaahhh ser så hygsomt ud :) Jeg vil osse ha min egen terrasse lige udenfor døren :)

    SvarSlet
  3. Sådan ser min "udestue" også ud :-)

    SvarSlet