tirsdag den 20. juli 2010

Så mange muligheder...

Jeg er ved at lave sekskanter til et barnevognstæppe. De er syet sammen 3 og 3 og der er godt nok mange forskellige måder jeg kan lægge dem op på.








Jeg kan godt lide den nederste, for den giver mig mulighed for at sætte en kontrastfarve ind og lave en "bund" af det.
Jeg må indrømme at jeg er bidt af en gal sekskant :-)
Det gule babytæppe skrider stille og rolig frem - jeg er ved at sy det sammen. Det kan godt være lidt varmt at sidde med, så jeg har været godt tilfreds med at det ikke har være så voldsomt varmt de sidste par dage.

4 kommentarer:

  1. Dit tæppe bli'r rigtig flot... Jeg faldt også straks for den nederste kombination, men de andre vil bestemt osse gå...

    God dag til dig og dine...

    Britta

    SvarSlet
  2. Helt sikkert den nederste :) Bunden kan i den grad skabe en sammenhæng og harmoni mellem alle de flotte mønstre :)

    SvarSlet
  3. Fede farver. Helt klart den nederste farvekombination!

    SvarSlet
  4. Den nederste synes jeg er bedst, da du som du selv siger kan lægge en kontrastfarve ind, er spændt på at se det færdige resultat.

    hilsen Lene

    SvarSlet