onsdag den 16. februar 2011

Mellemørebetændelse

Som jeg skrev i forrige indlæg, så har jeg ikke haft det godt siden i fredage. Først var det halsen og i aftes virkede det som om det var ved at sætte sig fast på lungerne. Men i nattens løb (hvor jeg slet ikke fik sovet) sneg det sig stille og roligt op i højre øre.
Kl. 10 ringede jeg grædende til lægen og bad om en tid, for jeg havde så ondt i det øre at jeg bare ikke kunne holde det ud :-(
Jeg sad seriøst og overvejede at tage en nål for at stikke hul på trommehinden!
Nu får jeg penicilin og så håber jeg dælme at den dræber de åndssvage basiller godt og grundigt.

Alexander Fleming - min helt ;-)

2 kommentarer:

  1. Øv Britta - rigtig god bedring til dig.
    Kh Jeanette

    SvarSlet
  2. Øv det lyder sørme da ikke rart:(. Håber det snart går over.
    Kh. Louise

    SvarSlet