onsdag den 27. april 2011

Fynsk forår 2

I dag har jeg styret min lyst til at cykle langt - kroppen var simpelthen for øm efter i går ;-)
Men en tur ind til Bogense (3 km hver vej) blev det da til. Jeg måtte i Netto efter nye forsyninger af sodavand (light selvfølgelig).

Denne rapsmark er godt på vej til at blive rigtig gul. Så er det altså bare forår i Danmark!
Jeg glæder mig til jeg skal med bussen til Odense i morgen, for så kan jeg nok nyde et par gule marker på vejen :-)

Dette (japanske) kirsebærtræ går jeg forbi hver gang jeg skal over i spisesalen. Det har været mit yndlingstræ siden jeg gik i skole for MANGE år siden. Jeg gik nemlig på en lille vej (Molktesvej i Odense) hvor de stod og jeg nød dem hver morgen når de stod i fuldt flor.

2 kommentarer:

  1. Der er smukt i naturen lige nu.
    Hvor er du flittig på cyklen. Jeg håber, det har god virkning:)

    SvarSlet
  2. Har også en hang efter de kirsebærtræer....

    SvarSlet