onsdag den 27. april 2011

Fynsk forår

Jeg var ude og cykle i går. Først 6 km i Odense (børnehaven-retur + over til bussen)
Det var meningen at jeg skulle have fitness i går eftermiddags, men vejret var til mere cykling, så det valgte jeg istedet. Det blev til en tur omkring Gyldensteen Gods = 15 km.
Det kan mærkes i kroppen i dag :-/

Det varer ikke længe inden raspen blomstre - der var allerede enklte blomster i fuld flor.
Bag træerne kan man skimte Gyldensteen Gods

Jeg kørte igennem et lille stykke skov og jeg blev nød til at stoppe op og nyde synet af alt det lysegrønne. Og freden - der var kun fuglene og en enkelt flyvemaskine højt oppe.

I skal til gengæld være glade for at I ikke var med her - for der STINKER! Der bliver smidt meget gylle på markerne omkring højskolen og tirsdag i sidste uge kørte gyllevognen forbi/igennem højskolen ikke mindre en 8 gange! Nu er de da heldigvis ved at være færdige.

1 kommentar:

  1. Eeeeelsker bøgeskove :) Ku da godt være jeg snart skulle slå en smut ned forbi skoven her :)

    SvarSlet