mandag den 16. maj 2011

Loppefund

Jeg var i den lokale loppebiks i dag (en af dem) for at købe et chatol jeg havde set i fredags. Desværre havde de solgt det :-( Men jeg gik ikke tomhændet derfra alligvel ;-) 2 amagerhylder blev det til.

Den lille til 40 kr

Den store til 70 kr.
De skal begge have en klat maling og måske lidt "hyldepapir".

En sauceskål i stil med den Julia havde med på marked. Jeg kiggede meget på Julias, men købte den ikke. Nu har jeg selvfølgelig fået en ide til et alternativt brug, så det var lidt heldigt at jeg fandt denne til 15 kr. Hvis min plan lykkes, må jeg have fat i Julias også.

En tallerken til 5 kr blev det også til. Jeg elsker at gå i genbrugsbutikker i Udkantsdanmark ;-)

Der var læs på cyklen. Som tabte kæden 3 gang på vej inde fra byen (3 km). Nøj hvor var jeg rasende!! Der var røget nogle eger i baghjulet, så skolens cykelsmed (der kun er her mandag formiddag), kiggede på den i morges, men da han ikke havde nogle egere, tog han mit hjul af og satte et andet på (UDEN gear!!). Han har også smurt kæden, men den passer åbenbart ikke sammen med det "nye" tandhjul. ARGGGGG!

Mine holdkammerater tog på kanotur i dag. Og jeg er glad for at jeg ikke skulle (ville) med! Det er nu synd at det lige skulle blive dårligt vejr, når de skal sejle på Gudenåen (4 timer hver dag) og sove i telt.
Jeg vil tænke på dem når jeg lige om lidt lægger mig i min dejlig bløde og varme seng ;-)

2 kommentarer:

  1. aaaiii lækre amarhylder... kommer de til salg engang eller har du planer selv? :)

    SvarSlet
  2. Tina - det kommer an på Jannik ;-) Lige nu kan han ikke se hvad de skal i vores hus, men jeg håber at lidt maling får ham til at ændre mening :-)
    Men jeg ved hvor der er flere :-)

    SvarSlet