fredag den 22. juli 2011

Og vinderne er:

som må vælge en af mine puder

må vælge 6 hårnåle.

Og endelig må Jane
 der må vælge enten en ring eller et par øreringe.

Og fordi man tydeligt kan se på vejret at jeg ikke har været sød det forgangne år, må jeg hellere råde lidt bod på det og trække 3 vindere mere ;-)


får alle en af de skægge badges :-)

Alt hvad I 6 skal gøre, er at sende en mail til frk.storm@gmail.com med jeres adresse og så skal jeg lige vide hvad I vil have :-)

Nu vil vi køre en tur til Kerteminde og få en is!



3 kommentarer:

  1. Aaaaiii jubii :) Så kan jeg rende rundt og være SKÆG!!! :) Taaak! Og endnu engang tillykke smukke!

    SvarSlet
  2. Jubii hvor fedt! Har sendt dig en mail. Tusind tak og tillykke med fødselsdagen! Mvh Dorthe

    SvarSlet
  3. Jaaaaaaaaaaaah!! Jeg er SÅ begejstret over at have vundet hos dig, skønne Britta, for dine ting er SÅ LÆKRE! Jeg så faktisk godt igår (aftes - sent) på min telefon at jeg havde vundet, men fik ikke lige svaret (træthed og små taster samarbejder dårligt!)! Men 1000 tak!! Går lige ind og forsøger at bestemme mig for gevinsten og skriver en mail! :-D
    Ha' en vidunderlig aften!
    Kram i læssevis fra en überglad Jane

    SvarSlet