onsdag den 3. august 2011

Boys month 2011


Christine har endnu en gang skudt Boys month igang. Og ligesom sidste år er jeg med :-)
Jeg er i fuld gang med at lave ting til Børnebazaren i København om en måned og vil vise nogle af de drengeting jeg laver, frem. Og så vil jeg komme med link til drengekreasager jeg har fundet på nettet.

Dagens link er til BUTTONS AND SUCH


'
Hvis man er til deco tape, så har de en anden butik, hvor der pt er 15% rabat på det.

Jeg kunne godt finde på at købe dette her :-)



2 kommentarer:

  1. Hej Britta.

    Held og lykke med tingen til bazaren, du plejer at få lavet nogel flotte ting, så er spændt på hvad der kommer fra dine hænder denne gang.

    Har lige et spørgsmål til dig, for nogle måneder siden vandt jeg noget cremé i kunstfabrikken, du ville vende tilbage med besked om hvad det var, jeg har ikke hørt mere om det. Ved det var lige op til dit højskole ophold. Så der har været meget at tænke på. Men nu vil jeg da gerne lige vide om min cremé stadig er der???

    kan du ikke lige lægge et svar hos mig, og hvordan vi gør så jeg får den.

    Mange hilsner fra Lene

    SvarSlet
  2. Hej Britta!
    Den der børnebazar i kbh- hvad er det?
    Hilsen Ellen (webstrik)

    SvarSlet