tirsdag den 15. maj 2012

Ingen lampe...

men til gengæld fik jeg en "ny" bil ;-)


Vi tog ud og kiggede på en Nissan Note i søndags og endte med at købe den :-)
Den opfylder de tre vigtige krav vi har til en bil
1 - 5 døre
2 - højere end den gamle (let klaret, da ALLE biller er højerer end en Honda Civic)
3. air condition.

Og vi har fået meget mere, bl.a et bagsæde der kan rykkes tilbage. Det er en god ting i en familie, der består af 3 høje mennesker (Rasmus er allerede 141 cm).


Vi får den først i næste uge. Der er LÆÆÆÆÆNGE til!!
(Det er dælme godt at det ikke er en helt ny bil, for dem skal man vente måneder på)


ps:
Jeg har ikke kørekort, så det er altså Janniks bil ;-)

1 kommentar:

  1. Hej Britta.
    Tak for din kommentar på mit bukse indløg fra igrå. Jeg er super interesseret i et buksemønster hvis din niece kunne tænke sig en lille opgave. Jeg betaler selvfølgelig gerne :-)
    Jeg kunne ikke lige finde din mailadresse nogen steder, så derfor skriver jeg her.
    Kh Ulla.

    Ps. Fin ny bil og herhjemme er bilen også min mands, for jeg har heller ikke noget kørekort ;o)

    SvarSlet