lørdag den 29. september 2012

Rasmus' værelse

Vi er kommet til at love Rasmus en høj seng og da der en udluftningsskakt i hjørnet af hans værelse var løsningen at lave den selv. Med selv mener jeg selvfølgelig Jannik ;-)
 
Den gamle seng. Han har sovet i den i næsten 4 år, så den har gjort sit - og er ved at være for kort. Den er nemlig kun 185 cm lang.

Rasmus var tidligt oppe i dag (kl.7!!) og gik straks i gang med at rydde op på værelset.

Jeg sov videre, så det blev ikke lige som jeg havde forestillet mig. Men Viggo synes da at det er meget interessant ;-)

Den nye seng kommer til at hænge ca 1 meter over gulvet.

Det regnede, så der bleve savet inde i stuen!

Rasmus synes heldigvis at det er sjovt at støvsuge (gad vide hvor længe det holder...)

Nu begynder det da at ligne noget. Men for at sengen skal kunne holde til noget, skal der en tværstang på.
 
Fortsættelse følger...


1 kommentar:

  1. Uhhhhh.....
    Det er jo helt spændende!! Glæder mig til næste afsnit! :0)

    SvarSlet