onsdag den 30. november 2005

Halvt af hver...

Jeg fandt lige den her hos Bettina - og det er da et mirakel at jeg ikke lider af kønsforvirring ;-)
Men det passer nu meget godt.

You Are 50% Boyish and 50% Girlish

You are pretty evenly split down the middle - a total eunuch.
Okay, kidding about the eunuch part. But you do get along with both sexes.
You reject traditional gender roles. However, you don't actively fight them.
You're just you. You don't try to be what people expect you to be.


Jeg har været ved lægen i dag, fordi jeg har ondt i maven. Jeg har fået brok ca. 10 cm under det ene operationssår :-( Det skyldes nok at jeg har båret på Rasmus selvom det er forbudt. Men det er ¤§*¤ svært at undgå når man er alene med han hele dagen!
Umiddelbart skal der ikke gøres noget ved det medmindre det bliver værre. Jeg håber min fysioterapeut/kranio-sekralterapeut/healer kan klare det! Jeg må indrømme at jeg ikke altid er klar over hvad hun gør ved mig, men det hjælper og så kan det jo sådan set være ligemeget :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar