søndag den 6. november 2005

Ny strikketaske


Jeg har ledt og ledt efter en kurv, der kunne rumme mit strikketøj (gerne mere end et ad gangen) og så endte det med at jeg fandt en taske!

Den er filtet og meget rummelig (det er 150 gr nøgler der titter op af den) - og så kan den stå selv. Overvejer at dekorere den lidt, måske med noget broderi.

Den er fra Bahne og kostede 80 kr. Den fås også i råhvid og i rosa.

Ud over at den kan stå selv, så er hanken dejlig lang, så jeg kan have den over skulderen og det er jo meget smart når man har den unge hr. Rasmus at bære på også :-)

Den unge herre er snart 5 måneder og i fredags var han til 5 måneders undersøgelse hos lægen. Det syntes han var vældig sjovt - især da Bo (lægen) skulle mærke man på maven. Rasmus har nemlig arvet sin fars MEGET kildne sideben, så han lå og klukkede :-) At han blev stukket bagi generede ham ikke og han grinede stadig da vi gik. Jeg ved godt at jeg er en smule forud indtaget, men han er altså en dejlig knægt!
Jeg skal undvære han fra mandag morgen ved 7 tiden til en gang i løbet af torsdag - det bliver svært :-( Jeg er ikke bekymret for ham - mandag og tirsdag skal han være hos min søster (Jannik tager med mig til Århus) og der har han det godt og bliver forkælet af både hende og min niece. Tirsdag aften henter Jannik ham og så skal han være hjemme sammen med far og faster Jonna og så får han også al den opmærksomhed han kan ønske.
Han er heldigvis ikke så gammel endnu at han bemærker at jeg er væk så længe (godt det ikke er når han er omkring 8-9 måneder, hvor 2 min. vil føles som en evighed for ham!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar