søndag den 6. november 2005

Strikkeprøve


Ja, man tror jo ikke sine egne øjne, men jeg har lavet en strikkeprøve!!! Det er så vidt jeg erinder første gang det sker.
Marianne sagde at jeg skulle og så gjorde jeg det selvfølgelig :-) Den er dog ikke større end højst nødvendigt!
OG grunden til denne grænseoverskridende begivenhed? Jeg er med i NEDERDEL-STRIKSAMMEN! Ikke en nederdel til mig selv - så meget garn har jeg ikke råd til ;-) Næ, den er til min niece, der bruger str. 34.
Jeg ved hvordan den skal se ud, jeg har garnet (håber der er nok) og modtageren er blevet målt, så nu venter jeg bare på de næste instruktioner.

De ligger forhåbentlig i min mailbox når jeg kommer hjem fra Århus torsdag eller fredag.

Jeg er ved at være klar til at tage afsted - sådan strikketøjsmæssigt altså. Har pakket garn til 4 småting (huer og sutsko), så jeg skal nok holde mig igang. Det #*§@¤ sjal bliver hjemme! Jeg gider ikke kigge mere på det i år - BASTA!

2 kommentarer:

  1. Hej Britta.

    Så er dagen endelig kommet, du skal da have et stort pøj pøj herfra - Jeg er sikker på at alt nok skal gå fint. Forhåbentlig er du snart på højkant igen så strikkepindene kan gløde, inden du kommer hjem til Rasmus og Jannik.

    Hilsen Lene Sophie

    SvarSlet
  2. hej Britta, sender dig mine bedste önsker om at alt går godt i morgen. glæder mig til at höre fra dig igen.
    hilsen fra Island
    Frida

    SvarSlet