fredag den 23. december 2005

Glædelig jul!


GLÆDELIG JUL TIL ALLE!

Nu tager vi lige straks vestpå (som størstedelen af den danske befolkning åbenbart gør) - vi skal holde jul i Bur. Ja ja, så kan I godt holde op med at grine!

Alle gaver er indkøbt og indpakket, tøjet er vasket, ting og sager er sat frem og skal bare pakkes og husets to herre ligger og sover sødt. Og jeg sidder her og lytter til julesange, mens jeg tjekker op på diverse blogs og hvad der ellers liiige skal nåes inden jeg skal undvære min pc i nogle dage. :-)

Jeg håber I alle får nogle dejlig juledage og at I ikke tager alt for mange kilo på af alle lækkerierne! Det er ikke bare Rasmus' første jul - det er også den første jul med min lille mave, så jeg kan bare kigge på at de andre guffer i sig :-/
Nå, det bedste er ris a'la mande og det glider bare lige ned :-D

Jeg glæder mig til at komme igen i 2006 - og håber at I stadig vil kigge forbi en gang imellem.

Knus Britta

3 kommentarer:

  1. Kære Britta
    Hvor er han dejlig din Rasmus.....et stort smil. Glædelig jul fra Bebiane

    SvarSlet
  2. Ohhhhh, er det en dragt med abekatte han har på? Jeg kan ikke lige huske mærket ligenu, men det er lidt a la "katvig" er det ikke?
    Han er bare nuser!
    /jeanette

    SvarSlet
  3. Jo, det er abekatte der er på dragten - fra Ida T. Det er bare så lækkert hendes tøj - lidt dyrt måske, men holdbart. Den bliver vasket flere gange om ugen og ser stadig ny ud. Men størrelserne er lidt små.
    KH Britta

    SvarSlet