søndag den 11. december 2005

Hemmelig ven gave



Jeg har fået gave fra Finland i dag :-)

Den er fra min hemmelig nordiske ven, som så ikke er hemmelig mere - det er Katja, som bor i Vantaa, Finland.

Og hvad har jeg så fået - et nøgle lækkert garn fra Wetterhoff(30% silke og 70% uld). Det er MEGET tyndt (50 gr = 500 m), men jeg tror jeg vil strikke det sammen med noget blåt alpakka jeg har liggende, til hue og halstørklæde til Rasmus.
Der er også et hjerte og 4 maskemarkører (den ene er allerede kommet i brug) - begge dele har Katja selv lavet til mig :-) Opskriften på hjertet er her.

Og endelig er der en lille julemand - til at hænge ved mobiltelefonen. Den er (selvfølgelig) fra Nokia ;-)

Kære Katja - tusind tak for den dejlige gave!

1 kommentar:

  1. Dejlig gave - var ige inde og kigge på Wetterhoffs hjemmeside, hvor'n fa'en finder man mon et farvekort?? Nuvel, jeg håber du finder noget fint at bruge garnet til.
    Kh
    Lene L.

    SvarSlet