mandag den 9. januar 2006

Pladegarnet

Det her er mest til Frida, men I andre må godt læse med :-)

Det er ligesom det islandske lopi - hvis der er nogen forskel kan jeg ikke mærke/se den.

Jeg har strikket med 2 tråde for det bliver det jo lidt stærker af. Har engang strikket en taske i 1 tr lopi og det knak hele tiden og var ved at drive mig til vanvid! Jeg har gang i en taske nu hvor jeg strikker med 2 tråde - håber bare at det vil valke lige så godt.

Sjalet var dejlig blødt inden det blev vasket, men jeg kunne godt mærke forskel - nu er det simpethen ultra-blødt :-) Jeg har vasket det på uldprogram og det valkede kun lidt - vil sige at det bare er de 2 tråde der er valket sammen og det bliver sjalet jo bare stærkere af.

Jeg er dybt misundelig over at du skal besøge Viv - og er ikke i tvivl om at din kuffert ender med at veje for meget når du skal hjem ;-)

1 kommentar:

  1. Hej Britta,
    Det er virkelig flot dit papegøjesjal, jeg har noget påfuglepladegarn, som måske skal bruges til noget lignende. Hvad størrelse pinde strikker du på?
    Ulla

    SvarSlet