tirsdag den 25. juli 2006

Sikken en fest vi har haft...

Her er min udsigt fra køkkenet - det kan man da kalde et samtalekøkken ;-)

Se lige de flotte blomster i forgrunden - roserne har jeg fået af de 3 M'er og den buketten med bl.a pæoner fik jeg af Irene, der desvære blev nød til at melde afbud til festen.

Der blev spist godt, drukket en del og snakket og grinet til den store guldmedalje - en rigtig hyggelig fødselsdag var det :-) Den sidste gæst tog hjem (til Brønshøj) ved 15 tiden søndag eftermiddag - og så trængte mine to drenge til en lur :-)

2 kommentarer:

  1. Det ser jo ud til det var en rigtig dejlig dag. Glade og veltilpasse gæster kører altid sent hjem, så det må have været llige i øjet.
    Hvordan kunne det også andet med den menu.
    Jeg vil stadig gerne vide hvad Nigella nødder er...
    Kram

    SvarSlet
  2. Mojn sødde!
    Arj, nu fik jeg jo ikke sendt dig den hilsen med tillykke med dagen som jeg ville, så du får et ret forsinket stort tillykke her i stedet.
    Krammere
    nettie

    SvarSlet