fredag den 8. september 2006

Endnu en pigeponcho

Jeg har begået en lille poncho i Big Mexico. Jeg strikkede den i løbet af den første uge på seminariet, men har først nu fået mig taget sammen til at hæfte ender og vaske den. Den er afsat til min tutors niece :-)

Lige et par svar:

Hanne - man kan gøre opmærksom på sin utilfredshed på andre måder end ved at tale!! Det burde du da vide :-) Jeg glæder mig også til vi ses i Svendborg.

Trine: Jeg er sikker på at det bliver en MEGET kold vinter - der er lige så stor en pakke på vej fra Viv ;-D

2 kommentarer:

  1. Den er bare rigtig sød den poncho - sikke da en mass du bringer af vejen samtidig med du er startet i skole *S*
    Go´ weekend -kh Jeanette

    SvarSlet
  2. Åh ... Jeg vidste ikke, Rasmus kan skrive *GG* Og jeg HAR prøvet at vise utilfredshed med gråd og det resulterede (næsten) i recept på lykkepiller og psykologhenvisning !!!
    Ha en dejlig weekend
    Knus fra Hanne V

    SvarSlet