torsdag den 7. september 2006

et stk. Noro-raglan færdig!

Forfra

bagfra


og så lige et nærbilled af min dejlige unge :-)

Kraven er lidt for stor synes jeg, men så sidder den da ikke for tæt og kradser. Den er ikke vasket endnu på billederne og Rasmus brokkede sig ikke over den, så jeg er måske (forhåbentlig) velsignet med et barn der ikke synes at uld kradser...

Faktabox:

Modellen er Viv's oppe-fra-ned raglan strikket i str. 3 år(!!!)

Garnet er Noro Kureyon farve 52 og 164. Jeg har brugt ialt 194 gram.

Strikket på pind 4,5, så den er god tæt - kom bare an efterår!

8 kommentarer:

  1. Hej Britta.

    Sikken en flot Noro-raglan du har lavet. Den klæder bare Rasmus rigtig flot. Hvor er jeg misundelig på at han gerne vil have uld på, det vil min mindste nemlig ikke.

    KH Lene Sophie

    SvarSlet
  2. Super-flot !!! Og varm ser den unægtelig ud ;-))

    KH Viv

    SvarSlet
  3. Wauv - den ser hammer godt ud - skønne farver!
    Kh Jeanette

    SvarSlet
  4. Wow, hvor er den flot, noro gør sig virkelig i raglanmønster

    SvarSlet
  5. Lækker unge.
    Nå ja og helt sikker lækker trøje *hihi*
    Og hvis der ikke bliver plads på værelset, kan vi jo bare tage hjem til mig og sove*haha*

    SvarSlet
  6. Hvor er trøjen flot ... lige klar til efterårets kulde og udeleg. Og hvor er Rasmus altså djlig at se Er han altid så glad ;-)
    Jeg glæder mig til at se DIG sidst på måneden
    KH Hanne

    SvarSlet
  7. He he ... Rasmus KAN jo ikke sige den kradser !!! Du har lige skrevet i forrige post, at han kun kan sige HEJ *Griner drillende*

    SvarSlet
  8. Så fine de er, både Rasmus og genseren! :-)

    SvarSlet