søndag den 17. september 2006

Gaver


Det er jo efterhånden snart 2 måneder siden af jeg havde fødselsdag så vi kan vist hurtigt blive enige om at det er på tide at jeg får vist hvad jeg har fået af min fødselsdagsgruppe! Jeg ville egnetlig vente til jeg havde fået alle gaver, men der mangler stadig en - den er dog undervejs har jeg fået at vide :-)





Af Lise fik jeg dette - rigtig gode grydelapper, bomuld i Rasmus farver (har et par modeller i tankerne) og det flotteste kort lavet af tebreve.
Endnu en gang tak!













Af Dorte fik jeg et nøgle Noro Kyreon (brugt til Rasmus' Noro raglan), taskehanke og maskemarkøre. Tak Dorte!








Helle har sendt disse to nøgler Vivaldi - farven er lidt mørkere end på billedet, en rigtig lækker petrol (eller blågrøn, som vi sagde i gamle dage ;-)). Kunne godt blive til enten et stort halstørklæde eller et lille sjal (evt sammen med farve 17 eller 27 - eller dem begge).
Tusind tak Helle!






Gaven fra Liselotte kan ses under den 3. august 2006

Jeg har også fået fødselsdagsgave fra Karine. Og vi er slet ikke i fødslesdagsgruppe sammen. Hun er bare så sød!

En overflod af lækre ting og sager!

Og 14 af disse små søde skilte til at sy på det man har strikket eller syet - vil gemme dem til nogle helt specielle gaver til nogle helt specielle mennekser :-)

Jeg er efterhånden blevet ret godt begavet ;-D

1 kommentar:

  1. Åååååårh, jeg er ganske grøn i ansigtet over alle dine duppedingser fra Karine, jeg er helt VILD med dem, iiiih!!!

    Tillykke med hele din gavehøst!

    KH Vivian

    SvarSlet