tirsdag den 3. oktober 2006

Strikkefestival indkøb

Så er jeg ved at komme ovenpå igen efter en rigtig hård weekend i Svendborg. Ja, det var altså ikke hårdt, men dejligt at være i selskab med en flok strikketossede kvindemennesker. Men jeg er sgu ved at være for gammel til at komme i seng hhv kl.1.30 og 4 ;-D
Her er hvad jeg købte:
Lisette fristede med Kauni og andre lækre ting. Jeg kunne ellers ikke lide den rosa/beige/ hvide, men så så jeg det strikket op (mener at det var Birgit der var igang) og syntes at det var vildt flot! Man kan bare ikke altid se ud af et garnfed hvor flot det er. Jeg gik straks igang med en stola i hulmønster.

Dorthe havde noget af Kathes flotte hjemmefarvede garn med og det blev jeg simpelthen nød til at få lidt med hjem af. Er igang med et lille halstørklæde.

Jeg byttede garn med Ingeborg - hun fik 6 ngl Opal og jeg fik garn til 3 sjaler. Hvid/sølv kidmohair og kasmirblanding i hhv rød og bordeux.


Ditte's gamle gigtplagede fingre kunne ikke klare dette Boyesæt, men det kan mine (også gamle og gigtplagede) heldigvis! Halstørklædet i Kathes garn bliver strikket på Boyepind :-)

Ditte havde også det turkise og blå garn med - jeg ved virkelig ikke hvad det skal bruges til og det kradser, men se lige de farver!! Kan ikke huske hvem jeg købte Indiecita af men det heldigvis dejlig blødt :-) Aner en hueting til Rasmus ude i det fjerne.

1 kommentar:

  1. Det var litt av en garnfangst. Her har du mye å strikke av til vinteren. Lykke til med det du måtte begynne på! Og lykke til med heklinga.

    SvarSlet