torsdag den 29. marts 2007

Skuffende Noro

Jeg har lige fået nyhedsbrev fra Royalyarns og det var noget af en skuffelse :-(

Jeg er vild med Norogarnet og synes at de laver mange fine opskrifter, men dem har de ikke med i World of nature 21!



Heldigvis fortæller de også om Debbie Bliss i nyhedsbrevet - hun laver altså nogle flotte ting. Jeg har aldrig strikket nogen af hendes modeller, så jeg ved ikke om hun laver nogle ordentlige opskrifter, men det er der jo kun én måde at finde ud af på. En af disse kunne være "forsøgskanin".







Og så er det nye VogueKnitting kommet - den her skal jeg da vist lave til mig selv...

Håber at jeg kan få fat i bladet - det fåes kun et sted i Odense og de får kun 2-3 eksemplare hjem, så det gælder om at være hurtig. Kan desværre først komme derind efter påske...

2 kommentarer:

  1. Debbie Bliss har tidligere været en klovn til at skrive opskrifter, der mangler tegninger med mål plus de løse trykfejl. Oveni får man sjældent det rigtige billed af en model ud fra de kunstneriske billeder. Men det er ikke den eneste designer med det problem.

    Det skulle være blevet bedre.

    God påske, forhåbentlig får du fingrene i Vogue Knitting.

    SvarSlet
  2. HI I just found your blog via SP10 and it is great to read Danish, which I'm currently learning. But I really just can't speak much other than telling my name, my age and that this : Det er min bog og det er min mand ;) Vi korer till Copenhagen ;)
    Greets from just over the border!
    tini

    SvarSlet